O expozitie preponderent de grafica semnata Alma Redlinger poate fi vazuta la Galeria de arta Senso, pana pe 28 martie a.c. Generoasa, expozitia poarta privitorul din perioada formarii artistei, pana in prezent. Cateva portrete in carbune si creion, peisaje in acuarela, un crochiu de nud –sunt doar cateva dintre piesele artistei care ne proiecteaza in deceniul al 5 lea al veacului trecut cand Alma Redlinger studia cu avangardistul Max Hermann Maxy. In aceste lucrari de inceput descoperim ca, de pe atunci, artista detinea cateva atuuri fundamentale, evidentiate cu trecerea timpului. Fina portretista, cu o buna si expresiva stiinta a anatomiei corpului uman si cu o impecabila tehnica a constructiei compozitionale, Alma Redlinger si-a configurat demult stilul inconfundabil. In ciuda faptului ca expozitia nu si-a propus nicidecum sa fie o retrospectiva, regasim totusi in trecutul plastic al artistei, repere importante ale operei sale. Sigur, graficile in diversele tehnici din anii 50, 60 ori 70 ai secolului al XX-lea au fost favorizate de relatia directa cu natura si sunt expresii ale iesirii in plein-air. In acest sens, cum este si firesc, majoritatea lucrarilor de pe simeza reprezinta peisaje dar exista si compozitii cu personaje in acuarela pe hartie, aceasta din urma tema putand fi urmarita constant de-alungul vremii in creatia Almei Redlinger.
https://www.zf.ro/ziarul-de-duminica/arborele-vietii-alma-redlinger-de-ziarul-de-duminica-13901882